SIKKER LEVERANDØR: Kvikk Service AS tilbyr en rekke tjenester, basert på kvalitet i alle ledd. F.v. prosjektleder Thomas Bekkevold, administrasjonsansvarlig Tove Aufles, daglig leder Per Henrik Thrana og driftsleder renhold, Birute Grigalauskiene.

En Kvikk suksess

Skrevet for kvikk service as
12.01.2020 21:47

Proft renhold eller effektiv skadebegrensning? Kvikk Service AS leverer kvalitet i alle ledd.

– Vi er stolte over å ha bygget opp en lokal bedrift, til tross for knallhard konkurranse fra store ­konsern, sier daglig leder Per Henrik Thrana.

RASK VEKST

Det hele begynte i 1996, hvor bedriften i hovedsak leverte renhold til bedrifter, kommune og private. Men det skulle bli mer.

I 2003 var Kvikk Service med og startet opp Skadegruppen, som per i dag heter Skade1 og har 30 medlemmer over hele Norge. Skade1 er en forsikringsselskapenes kontakt når det gjelder rekvisisjoner på skader, både hos bedrifter og private.

SKADEBEGRENSNING

– Vi har en egen tømreravdeling som både kan foreta akutt skadebegrensning og en vurdering av hva som må gjøres videre. Vi kan også gjøre hele jobb om forsikringsselskapet ønsker dette, sier Thrana.

Saken fortsetter under bildet.

HARD KONKURRANSE: – Vi konkurrerer hele tiden mot store konsern, men ser at det er en stor fordel å være en lokal bedrift med inngående kunnskap om markedet, sier daglig leder Per Henrik Thrana i Kvikk Service AS

Når det gjelder renhold har Kvikk Service et bred portefølje:

  • Daglig renhold
  • Rundvask
  • Skuring og Boning
  • Byggvask
  • Sotvask
  • Innbo og møbel rensing
  • Teppeutleie og rensing

 

VARIERTE TJENESTER

Innen tømrerfaget kan Kvikk Service også tilby varierte tjenester på mange nivåer:

  • Prosjektledelse
  • Vi utfører bytting av vindu og dører
  • Taklegging
  • Etter isolering og bytting av bordkledning
  • Renovering
  • Rehabilitering
  • Restaurering
  • Baderoms arbeid
  • Montering av kjøkken innredning

FORNØYDE KUNDER GULL VERDT

I dag har bedriften 27ansatte og de er hele tiden på jakt etter flinke folk:

– Det er en utfordring å finne de rette folkene, men så langt har vi lykkes med å rekruttere flinke og dedikerte medarbeidere, sier Thrana.

Hva er så hovedårsaken til suksessen?

– Relasjoner. Mosjøen er en liten by hvor alle kjenner alle. Gjør du en god jobb, blir det fort kjent. Og vi er aldri bedre enn det siste oppdraget. Du får nemlig ikke bedre reklame enn en godt fornøyd kunde.